Ενθουσιασμός για το άνοιγμα της εστίασης - Γεμάτα κόσμο τα στέκια του κέντρου
Ανανεώθηκε:
Ανέβασαν ρολά τη Δευτέρα τα καταστήματα της εστίασης μετά από έξι μήνες lockdown. Όπως ήταν αναμενόμενο η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη, με πολλούς να γεμίζουν τα στέκια του κέντρου έως αργά το βράδυ.
Πεζόδρομοι, πεζοδρόμια, αυλές, ταράτσες και εξωτερικοί χώροι καταστημάτων γέμισαν τραπεζοκαθίσματα και πολλοί ήταν αυτοί που απόλαυσαν τον καφέ ή κάποιο ποτό μαζί με την ολιγομελή παρέα τους, καθώς οι περιορισμοί δεν επιτρέπουν, μεταξύ άλλων, τις πολυμελείς κοινωνικές συναναστροφές.
Δείτε φωτογραφίες
Υπενθυμίζεται πως οι καφετέριες, τα εστιατόρια και τα καφέ - μπαρ που διαθέτουν εξωτερικούς χώρους παρέμειναν σήμερα ανοικτά έως τις 22:45, ενώ οι πολίτες πρέπει να στέλνουν τον κωδικό 6 με SMS στο 13033 για να μεταβούν σε αυτά.
Μία σύλληψη για τη φωτιά στην Πελασγία Φθιώτιδας - Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
16:58
Πυρκαγιά στο Σπαθάρι της Εύβοιας - Σηκώθηκαν 11 εναέρια μέσα
16:54
Βενεζουέλα: Στις 54.000 οι αγνοούμενοι από τον διπλό σεισμό - Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι διασώστες
16:40
Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο - Καλύτερη εικόνα από την Πέτρα
16:28