Ενθουσιασμός για το άνοιγμα της εστίασης - Γεμάτα κόσμο τα στέκια του κέντρου
Ανανεώθηκε:
Ανέβασαν ρολά τη Δευτέρα τα καταστήματα της εστίασης μετά από έξι μήνες lockdown. Όπως ήταν αναμενόμενο η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη, με πολλούς να γεμίζουν τα στέκια του κέντρου έως αργά το βράδυ.
Πεζόδρομοι, πεζοδρόμια, αυλές, ταράτσες και εξωτερικοί χώροι καταστημάτων γέμισαν τραπεζοκαθίσματα και πολλοί ήταν αυτοί που απόλαυσαν τον καφέ ή κάποιο ποτό μαζί με την ολιγομελή παρέα τους, καθώς οι περιορισμοί δεν επιτρέπουν, μεταξύ άλλων, τις πολυμελείς κοινωνικές συναναστροφές.
Δείτε φωτογραφίες
Υπενθυμίζεται πως οι καφετέριες, τα εστιατόρια και τα καφέ - μπαρ που διαθέτουν εξωτερικούς χώρους παρέμειναν σήμερα ανοικτά έως τις 22:45, ενώ οι πολίτες πρέπει να στέλνουν τον κωδικό 6 με SMS στο 13033 για να μεταβούν σε αυτά.
Βίντεο με άγριο καυγά μεταξύ οδηγών μηχανής στον Κολωνό πάνω σε σιδηροδρομική διάβαση
08:23
Τουρισμός: Οι επιπτώσεις από τη συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν και η συγκρατημένη αισιοδοξία
08:17
Εταιρεία ΑΙ και βιντεοπαιχνιδιών εκπαιδεύει με εξομοιωτές τα στρατιωτικά ρομπότ της Νότιας Κορέας
08:09
Ισραηλινοί έποικοι έκαψαν δύο ισλαμικά τεμένη στη Δυτική Όχθη
08:05