ΕΛΛΑΔΑ

Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας ΕΟΤ: Από τέλος Ιουνίου ορατή η τουριστική κίνηση

Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας ΕΟΤ: Από τέλος Ιουνίου ορατή η τουριστική κίνηση
Δημήτρης Φραγκάκης, γγ Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Intime

Συνέντευξη του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη στo CNN Greece

Αισιόδοξος για την πορεία του τουρισμού στην χώρα μας, εμφανίσθηκε με συνέντευξή του στο CNN Greece ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, εκτιμώντας ότι η φετινή χρονιά θα είναι καλύτερη από την περυσινή.

«Φέτος έχουμε πολύ περισσότερα ‘όπλα’ στην διάθεση μας, έχουμε τους εμβολιασμούς και τα πιστοποιητικά εμβολιασμού, τα οποία είναι πολύ σημαντικά για τον ελληνικό τουρισμό και γενικότερα για τον τουρισμό στην Ευρώπη».

Παράλληλα ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ αναφέρθηκε και στα υγειονομικά πρωτόκολλα, επισημαίνοντας πως εφαρμόστηκαν με μεγάλη επιτυχία πέρυσι.

Απαντώντας σε ερώτηση για την ουσιαστική έναρξη της τουριστικής περιόδου δήλωσε: «Γενικά αποφεύγω να κάνω προβλέψεις. Εκτιμήσεις μπορώ να σας κάνω. Νομίζω προς το τέλος του πρώτου εξαμήνου, από τον Ιούνιο και μετά, θα έχουμε μια ορατή πλέον τουριστική κίνηση και μια ορατή ανάκαμψη του τουρισμού μας για φέτος».

Η προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες: Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με το πρόγραμμα προβολής της χώρας μας, ο κ. Φραγκάκης σημείωσε πως φέτος ο ΕΟΤ πραγματοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα τα τελευταία δέκα χρόνια. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, η προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες.

Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα», στο τρίπτυχο «άνθρωποι - αξίες - εμπειρίες». Κεντρικό μότο το «All you want is Greece».

Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.

«Μέσα σε διάστημα 9 μηνών υλοποιήσαμε 4 καμπάνιες για τον ελληνικό τουρισμό. Δημιουργήσαμε μια παρακαταθήκη ενόψει της φετινής σεζόν. Το 2020 ήταν η χρονιά της επιβίωσης. Το 2021 είναι η χρονιά της ανάκαμψης», υπογράμμισε.

«Προερχόμαστε από μια ισχυρή παρακαταθήκη του 2020 όπου καταφέραμε με τη συνεργασία όλων των φορέων να διασώσουμε ένα 20% του εισοδήματος που προσφέρει ο ελληνικός τουρισμός. Φέτος ρίχνουμε όλα μας τα όπλα σε όλες τις χώρες - στόχους σε ΕΕ και της Αμερικής. Έχουμε ήδη τις πρώτες κρατήσεις και τις τελευταίες δύο εβδομάδες καταγράφεται μια θετική μεταβολή στις κρατήσεις που είναι ενθαρρυντική. Υπάρχει καλή ροή και πιστεύουμε ότι θα συνεχίσει και θα αυξηθεί» κατέληξε ο κ. Φραγκάκης.

Δείτε το βίντεο της συνέντευξης:

Δείτε τα νέα σποτ του ΕΟΤ για το άνοιγμα του τουρισμού

Το πρώτο σποτ αφορά στις παραλίες και το «απέραντο γαλάζιο» της Ελλάδας.

Το δεύτερο σποτ παρουσιάζει την Ελλάδα ως τόπο καλοκαιρινών αποδράσεων.

Το τρίτο σποτ αφορά στις πολυτελείς διακοπές.

Το τέταρτο σποτ αφορά στους αρχαιολογικούς τόπους και τα μνημεία της Ελλάδας.

Το πέμπτο σποτ αφορά στην ελληνική κουζίνα.

Ανακαλύψτε όλο το αφιέρωμα του CNN Greece για τον Τουρισμό εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ