ΕΛΛΑΔΑ

Focus Bari: Οι Έλληνες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα το online κανάλι των super markets

Focus Bari: Οι Έλληνες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα το online κανάλι των super markets
Pixabay

Την εκτίμηση ότι η πανδημία της COVID-19 έδωσε τεράστια ώθηση στη χρήση των online καναλιών πώλησης των super markets στην Ελλάδα επιβεβαιώνουν τα στοιχεία τελευταίας έρευνας της Focus Bari, η οποία πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Απρίλιο.

Συγκεκριμένα, το 36% των καταναλωτών δηλώνει ότι έχει δοκιμάσει την εμπειρία της αγοράς ειδών super market μέσω internet, με ένα επιπλέον 30% να εξετάζει την πιθανότητα να τη δοκιμάσει στο μέλλον. To 4% δήλωσε ότι έκανε αλλά δεν θέλει να το ξανακάνει, ενώ ένα 30% υποστήριξε ότι δεν το έχει κάνει και δεν σκοπεύει να το κάνει.

Το κοινό που αγοράζει είδη super market online είναι κατά βάση millennials (25-34 ετών), ενώ και οι millennials που δεν έχουν ακόμη κάνει αγορές online φαίνεται να είναι οι πιο θετικοί λαμβάνοντας. Αναμενόμενα, οι κάτοικοι Αττικής και Θεσσαλονίκης έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με τα online super market λόγω και των περισσότερων διαθέσιμων επιλογών.

Κατά την περίοδο της πανδημίας το 13% έκανες τις αγορές του super market κυρίως online. Και με την πάροδο της πανδημίας, το 9% δηλώνει θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί κυρίως τα online super market έναντι των φυσικών καταστημάτων.

Περισσότεροι από 9 στους 10 (92%) δήλωσε ότι έχει κάνει τις αγορές του απευθείας από τα sites των super markets, ενώ το 30% απάντησε ότι έχει δοκιμάσει να κάνει τουλάχιστον και μία παραγγελία μέσω των app για παραγγελίες φαγητού όπως είναι το e-food, το Box και το Wolt. Σημειωτέον πάντως πως 1 στους 2 μεταξύ των ηλικιών 18-34 έχουν δοκιμάσει την παραγγελία μέσω των apps, δείγμα μίας διαφορετικής νοοτροπίας.

Σύμφωνα με τη Focus Bari, κατά την περίοδο της πανδημίας περισσότεροι από 1 στους 3 Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να έχουν αυξήσει την αγορά φρέσκων φρούτων και λαχανικών, καθώς και προϊόντων καθαρισμού. Αντιθέτως, κατακόρυφη είναι η μείωση της κατανάλωσης προμαγειρεμένων γευμάτων και έτοιμου φαγητού, καθώς και του αλκοόλ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ