Αγρίνιο: Γυναίκα έριξε χλωρίνη στον σύζυγό της
Ανανεώθηκε:
Υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, μια γυναίκα έριξε χλωρίνη στον σύζυγό της στην Παραβόλα Αγρινίου
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα φέρεται να έριξε ένα κλειστό δοχείο χλωρίνης στον άνδρα της, μετά από διαπληκτισμό. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το δοχείο άνοιξε και ποσότητα υγρού έπεσε στο μάτι του άνδρα.
Στο σημείο έσπευσε αμέσως ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τον άνδρα για το νοσοκομείο Αγρινίου, καθώς επίσης και αστυνομική δύναμη.
Η αστυνομία θα αποσαφηνίσει τις ακριβείς συνθήκες του συμβάντος, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr, η γυναίκα θα καταθέσει μήνυση σε βάρος του συζύγου της για ενδοοικογενειακή βία.
PHOTO 1 / 3
Photo 1/3
Πηγή: agriniopress.gr
Photo 2/3
Πηγή: agriniopress.gr
Photo 3/3
Πηγή: agriniopress.gr
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
ΚΟΣΜΟΣ
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20
ΚΟΣΜΟΣ