Κρήτη: Πρόστιμα 2.000 ευρώ σε εργαζόμενες σε οίκο ανοχής που δεν έκαναν self test
«Βροχή» τα πρόστιμα στην Κρήτη για μη τήρηση των μέτρων κατά του κορωνοϊού.
Δύο εργαζόμενες σε οίκο ανοχής στο Ρέθυμνο καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο 2.000 ευρώ η καθεμία καθώς δεν είχαν κάνει το απαραίτητο self test.
Επιπλέον επιβλήθηκε 15 μέρες αναστολή λειτουργίας του οίκου ανοχής, σύμφωνα με το flashnews.gr.
Επίσης στο Ρέθυμνο έπεσαν πρόστιμα για μη χρήση μάσκας, το ένα σε επιβάτη λεωφορείου και τα άλλα δυο σε εργαζόμενο και σε πελάτη σούπερ μάρκετ.
Τέλος στο Ηράκλειο επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ και σύλληψη σε αλλοδαπό ο οποίος παρόλο που ασθενεί από κορωνοϊό έσπασε την καραντίνα του.
ΚΟΣΜΟΣ
Ένα νέο υπερπαράσιτο σε σχήμα κεράτου ανακάλυψαν οι επιστήμονες στη ζούγκλα του Βόρνεο
09:33
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε 19χρονο που οδηγούσε με 195 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών
09:25
ΕΛΛΑΔΑ
Άγριος ξυλοδαρμός 16χρονου από συνομήλικό του σε πανηγύρι στα Τρίκαλα - «Εγώ εσένα θα σε σκοτώσω»
09:16
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο ανήλικες μετά από κατανάλωση αλκοόλ
09:10
CULTURE