Κρήτη: Πρόστιμα 2.000 ευρώ σε εργαζόμενες σε οίκο ανοχής που δεν έκαναν self test
«Βροχή» τα πρόστιμα στην Κρήτη για μη τήρηση των μέτρων κατά του κορωνοϊού.
Δύο εργαζόμενες σε οίκο ανοχής στο Ρέθυμνο καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο 2.000 ευρώ η καθεμία καθώς δεν είχαν κάνει το απαραίτητο self test.
Επιπλέον επιβλήθηκε 15 μέρες αναστολή λειτουργίας του οίκου ανοχής, σύμφωνα με το flashnews.gr.
Επίσης στο Ρέθυμνο έπεσαν πρόστιμα για μη χρήση μάσκας, το ένα σε επιβάτη λεωφορείου και τα άλλα δυο σε εργαζόμενο και σε πελάτη σούπερ μάρκετ.
Τέλος στο Ηράκλειο επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ και σύλληψη σε αλλοδαπό ο οποίος παρόλο που ασθενεί από κορωνοϊό έσπασε την καραντίνα του.
ΕΛΛΑΔΑ
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε τουρίστρια μετά από ατύχημα στο λιμάνι του Ηρακλείου
11:13
ΕΛΛΑΔΑ
Πέθανε ο ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης - Οι διεθνείς παραγωγές, οι Άγριες Μέλισσες και το θέατρο
11:06
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η ΕΕ βάζει στο στόχαστρο και τα κινεζικά plug-in υβριδικά
11:05
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Γιατί ο καύσωνας της Ευρώπης δεν φτάνει ακόμη στην Ελλάδα - «Αντίσταση από τα μελτέμια»
11:04
ΕΛΛΑΔΑ