Ζέτα Μακρυπούλια - Μιχάλης Χατζηγιάννης: Χώρισαν μετά από 12 χρόνια
Η Ζέτα Μακρυπούλια και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης ανακοίνωσαν τον χωρισμό τους μετά από 12 χρόνια σχέσης.
Σε κοινή δήλωσή τους στην εφημερίδα Espresso είπαν:
«Είμαστε αγαπημένοι, μετά από 12 χρόνια νιώσαμε μια κόπωση και για αυτόν τον λόγο πήραμε την απόφαση να μην είμαστε πια μαζί».
Μάλιστα, όπως αναφέρει το δημοσίευμα η ηθοποιός έχει ήδη μετακομίσει στην περιοχή του Κεραμεικού.
Μετά τον χωρισμό της από τον τραγουδιστή, η Μακρυπούλια συνέχιζε να πηγαίνει στο σπίτι του στην Άνω Γλυφάδα για να φροντίσει τα κατοικίδιά τους.
Η ηθοποιός και παρουσιάστρια αυτές τις μέρες απολαμβάνει τις διακοπές της στην Σαμοθράκη, ενώ ο Μιχάλης Χατζηγιάννης δίνει συναυλίες σε όλη την Ελλάδα.
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το TikTok του Αλέξη Τσίπρα για την ΕΛ.Α.Σ: Ανοίγουμε έναν νέο πολιτικό κύκλο
23:33
ΕΛΛΑΔΑ