Ζέτα Μακρυπούλια - Μιχάλης Χατζηγιάννης: Χώρισαν μετά από 12 χρόνια
Η Ζέτα Μακρυπούλια και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης ανακοίνωσαν τον χωρισμό τους μετά από 12 χρόνια σχέσης.
Σε κοινή δήλωσή τους στην εφημερίδα Espresso είπαν:
«Είμαστε αγαπημένοι, μετά από 12 χρόνια νιώσαμε μια κόπωση και για αυτόν τον λόγο πήραμε την απόφαση να μην είμαστε πια μαζί».
Μάλιστα, όπως αναφέρει το δημοσίευμα η ηθοποιός έχει ήδη μετακομίσει στην περιοχή του Κεραμεικού.
Μετά τον χωρισμό της από τον τραγουδιστή, η Μακρυπούλια συνέχιζε να πηγαίνει στο σπίτι του στην Άνω Γλυφάδα για να φροντίσει τα κατοικίδιά τους.
Η ηθοποιός και παρουσιάστρια αυτές τις μέρες απολαμβάνει τις διακοπές της στην Σαμοθράκη, ενώ ο Μιχάλης Χατζηγιάννης δίνει συναυλίες σε όλη την Ελλάδα.
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26
ΚΟΣΜΟΣ