Mastercard-ΕΟΤ: Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αναδεικνύουν τον ελληνικό τουρισμό σε διεθνείς αγορές
Η νέα κοινή καμπάνια προωθεί τη χώρα μας στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου
Η Mastercard και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ενώνουν για δεύτερη χρονιά τις δυνάμεις τους, σε μία νέα, κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με βασικό στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού και ιδανικής επιλογής για διακοπές. Η στόχευση της καμπάνιας θα είναι στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, αναδεικνύοντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις συγκεκριμένες χώρες και θα διαρκέσει για 4 μήνες.
Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί η ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα https://visitgreekdestinations.com/, μέσα από την οποία οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μέσα από μία σειρά από αποκλειστικά πακέτα διαμονής, μετακίνησης, εμπειριών και προνομίων, για τους κατόχους καρτών Mastercard.

Για τον σκοπό αυτό, η Mastercard αξιοποίησε συνεργασίες που έχει σε Ευρωπαϊκό επίπεδο με παγκόσμιους κολοσσούς, όπως η booking.com και η rentalcars.com, ενώ σε τοπικό επίπεδο προχώρησε σε μία σειρά από συνεργασίες με κορυφαίες και καταξιωμένες ελληνικές εταιρείες, όπως η Aegean Airlines, η Seajets, η Aegean Speed Lines, η AVIS, η Aldemar Resorts, η Grecotel και η Atlantica Hotels & Resorts.

Η Νορβηγία αγοράζει και άλλα υποβρύχια για να παρακολουθεί τη ρωσική παρουσία στη Βαλτική
17:37
Αυτοψία Χαρδαλιά στον Κηφισό: «Αποφύγαμε τα χειρότερα, φτάσαμε στα όρια των αντοχών μας»
17:28
ΠΟΤΕ ΥΠΟΧΩΡΟΥΝ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ: Κακοκαιρία Byron: Υποδομές στα όρια των αντοχών τους - Προβλήματα σε Μάνδρα, Νέα Πέραμο και Μέγαρα
17:20
Ορειβάτης άφησε την σύντροφό του «να παγώσει μέχρι θανάτου» - Οι τελευταίες στιγμές της (pics)
17:19