Νέα Οδός: Δόθηκε και πάλι στην κυκλοφορία ο κόμβος Καλυφτάκη - Κανονικά η διέλευση των αυτοκινήτων
H Νέα Οδός, σε συνέχεια της προηγούμενης ανακοίνωσης, ενημερώνει πως, κατόπιν εντολής της τροχαίας, η ράμπα εξόδου από τον ανισόπεδο κόμβο (Α/Κ) Καλυφτάκη στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα είναι ανοιχτή.
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται:
«Επί του Ανισόπεδου Κόμβου σε ισχύ βρίσκεται ο αποκλεισμός της πρόσβαση μέσω Λεωφόρου Κύμης προς Ολυμπιακό Χωριό και Θρακομακεδόνες. O αυτοκινητόδρομος Α.Θ.Ε. είναι σε πλήρη κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα».
ΧΡΗΜΑ
Τάκης Θεοδωρικάκος: Το πλαφόν οδήγησε στη μείωση τιμών σε 2.000 προϊόντα
12:24
ΕΛΛΑΔΑ
Χτύπησαν 42χρονο στο κεφάλι με κορμό δέντρου και τον σκότωσαν στην Ανάβυσσο – Τρεις συλλήψεις
12:16
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμοί σε Βενεζουέλα, Καλιφόρνια, Ιαπωνία μέσα σε λίγες ώρες: Γιατί οι ειδικοί μιλούν για σύμπτωση
12:16
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
12:09
CULTURE