«Βοήθεια στο Σπίτι»: Δικαστήριο στο Κιλκίς έκρινε συνταγματικό τον υποχρεωτικό εμβολιασμό
Συνταγματικό έκρινε το δικαστήριο του Κιλκίς το νόμο για την υποχρεωτικότητα των εμβολίων κατά του covid-19 στους ανθρώπους που εργάζονται στο πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», απορρίπτοντας την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε εργαζόμενη του δήμου Παιονίας.
Η εργαζόμενη προσέφυγε κατά της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου στο Μονομελές Πρωτοδικείο Κιλκίς, ζητώντας την προσωρινή αναστολή της εφαρμογής του νόμου για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού στο πρόγραμμα το οποίο εργάζεται, επικαλούμενη και την αντισυνταγματικότητα του νόμου.
Σημειώνεται πως η υποχρεωτικότητα για εμβολιασμό αφορά όσους εργάζονται είτε ως υγειονομικοί είτε ως εργαζόμενοι σε δομές βοήθειας και παροχής υποστήριξης.
Στην πρώτη προσωρινή απόφαση που εκδόθηκε πανελλαδικά, όπως αναφέρει το τοπικό μέσο eidisis.gr, το Δικαστήριο του Κιλκίς απέρριψε τις αιτιάσεις της εργαζομένης για τις διατάξεις του νόμου, επισημαίνοντας:
«… οι οποίες τέλος καμία αντισυνταγματικότητα δεν πάσχουν, όπως αβασίμως επικαλείται η αιτούσα, καθότι με αυτές προστατεύεται το υπέρτατης αξίας έννομο αγαθό της υγείας και της ζωής του συνόλου των πολιτών και ιδίως των ευπαθών ομάδων. Με τα δεδομένα αυτά πρέπει να απορριφθεί το αίτημα για έκδοση προσωρινής διαταγής ως μη νόμιμο και επαλλήλως ως αβάσιμο κατ’ ουσίαν».
Το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» του δήμου Παιονίας εργάζονται κανονικά οι υπόλοιποι 16 υπάλληλοί του, που έχουν ήδη εμβολιαστεί.
Ζυμώσεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Έκτακτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής το επόμενο 15ήμερο ζητούν 73 μέλη
17:16
Πτώσεις δένδρων στην Αθήνα λόγω των ισχυρών ανέμων - Κορμός έπεσε σε ΙΧ στη Μιχαλακοπούλου
17:05
Μία σύλληψη για τη φωτιά στην Πελασγία Φθιώτιδας - Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
16:58
Πυρκαγιά στο Σπαθάρι της Εύβοιας - Σηκώθηκαν 11 εναέρια μέσα
16:54