Κορωνοϊός - Σέρρες: Παραιτήθηκαν τρεις γιατροί για να μην εμβολιαστούν
Ανανεώθηκε:
Να παραιτηθούν επέλεξαν, για να μην εμβολιαστούν, τρεις γιατροί του νοσοκομείου Σερρών.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με δημοσίευμα της ΕΡΤ, οι γιατροί αυτοί είχαν ήδη κατοχυρώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης, ενώ άλλοι τρεις ανεμβολίαστοι γιατροί είναι ειδικευόμενοι και επρόκειτο να αλλάξουν νοσοκομείο.
Υπάρχουν άλλοι δυο με τρεις που ακόμα δεν εμβολιάστηκαν αλλά ο διευθυντής της ιατρικής υπηρεσίας του νοσοκομείου Σερρών, Δημήτρης Μπαλαξής, μιλώντας στην ΕΡΤ3, εκτίμησε ότι τελικά θα πειστούν.
Παρόλα αυτά εμφανίστηκε περισσότερο προβληματισμένος για το ανεμβολίαστο νοσηλευτικό προσωπικό.
Ωστόσο το νοσοκομείο προς το παρόν δεν δέχεται πίεση από νέες εισαγωγές. Όλοι οι νοσηλευόμενοι είναι ανεμβολίαστοι.
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ