Κορωνοϊός - Σέρρες: Παραιτήθηκαν τρεις γιατροί για να μην εμβολιαστούν
Ανανεώθηκε:
Να παραιτηθούν επέλεξαν, για να μην εμβολιαστούν, τρεις γιατροί του νοσοκομείου Σερρών.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με δημοσίευμα της ΕΡΤ, οι γιατροί αυτοί είχαν ήδη κατοχυρώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης, ενώ άλλοι τρεις ανεμβολίαστοι γιατροί είναι ειδικευόμενοι και επρόκειτο να αλλάξουν νοσοκομείο.
Υπάρχουν άλλοι δυο με τρεις που ακόμα δεν εμβολιάστηκαν αλλά ο διευθυντής της ιατρικής υπηρεσίας του νοσοκομείου Σερρών, Δημήτρης Μπαλαξής, μιλώντας στην ΕΡΤ3, εκτίμησε ότι τελικά θα πειστούν.
Παρόλα αυτά εμφανίστηκε περισσότερο προβληματισμένος για το ανεμβολίαστο νοσηλευτικό προσωπικό.
Ωστόσο το νοσοκομείο προς το παρόν δεν δέχεται πίεση από νέες εισαγωγές. Όλοι οι νοσηλευόμενοι είναι ανεμβολίαστοι.
ΚΟΣΜΟΣ
Ένας διαφορετικός «πόλεμος»: Mάχη για τα παιδιά της Ουκρανίας που έχουν απαχθεί από τους Ρώσους
08:17
ΕΛΛΑΔΑ
Πλήρης στήριξη Κομισιόν στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία: «Να μην υπονομεύεται η εμπιστοσύνη των πολιτών»
08:16
ΚΟΣΜΟΣ
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ-Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ και τα πυρηνικά
08:11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αττικά Πολυκαταστήματα: Πρεμιέρα σήμερα στην δημόσια προσφορά για την εισαγωγή στο Euronext Athens
08:07
ΠΟΛΙΤΙΚΗ