Κρήτη: Βαριά «καμπάνα» σε καφενείο για ανεμβολίαστους πελάτες
Τσουχτερά πρόστιμα επιβλήθηκαν στην Κρήτη στο πλαίσιο των ελέγχων για τη διασπορά του νέου κορωνοϊού.
Κατά τους 1.482 ελέγχους που έκανε την Παρασκευή η αστυνομία στο νησί, εντοπίστηκε καφενείο στο Ηράκλειο μέσα στο οποίο δύο εκ των θαμώνων ήταν ανεμβολίαστοι.
Στον ιδιοκτήτη του καφενείο επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ καθώς και στέρηση αδείας της επιχείρησης. Στους ανεμβολίαστους πελάτες βεβαιώθηκε πρόστιμο 300 ευρώ.
Και ιδιοκτήτης ταβέρνας στο Ηράκλειο καλείται να πληρώσει πρόστιμο 2.000 ευρώ καθώς κατά τον έλεγχο της ΕΛ.ΑΣ διαπιστώθηκε ότι έπαιζε μουσική ενώ υπήρχαν και όρθιοι πελάτες, σύμφωνα με το ekriti.gr.
Τέλος, πρόστιμο 5.000 ευρώ καλείται να πληρώσει διοργανωτής εκδήλωσης που έγινε σε πλατεία χωριού.
ΕΛΛΑΔΑ
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20
ΕΛΛΑΔΑ
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ