Πάτρα: 35χρονη έπεσε στο κενό από την κλινική Covid
Πανικός επικράτησε τα ξημερώματα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, όταν λίγο πριν από τις 5 το πρωί, μία 35χρονη, έπεσε από τον πρώτο όροφο του νοσηλευτικού ιδρύματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news η γυναίκα νοσηλευόταν σε κλινική Covid19 και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έπεσε μένουν αδιευκρίνιστες.
Για την διάσωση της γυναίκας άμεσα κινητοποιήθηκαν γιατροί και μονάδες του ΕΚΑΒ.
Ευτυχώς η 35χρονη νοσηλεύεται εκτός κινδύνου με κατάγματα στα πόδια.
Δείτε βίντεο από το σημείο:
ΚΟΣΜΟΣ
Είναι ακριβό ένα air condition στο Παρίσι;
07:45
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στο Αιγάλεω: Kαίει για πάνω από 16 ώρες – Αναζωπύρωση και διακοπή κυκλοφορίας στην Ορφέως
07:40
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στο Ειδικό μάθημα των Ιταλικών εξετάζονται σήμερα οι υποψήφιοι
07:38
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Λαγοκέφαλος: Σε ποιες περιοχές θα επιδοτείται το ψάρεμα - Τι θα καθορίσει την τιμή
07:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ