Οι όρθιοι πελάτες έφεραν πρόστιμα και προσωρινά λουκέτα σε νυχτερινά κέντρα της παραλιακής
Πρόστιμο 10.000 ευρώ και αναστολή λειτουργίας μίας εβδομάδας σε δυο γνωστά νυχτερινά κέντρα της παραλιακής, επέβαλε η ΕΛ.ΑΣ τα ξημερώματα της Κυριακής.
Όπως προέκυψε κατά την διάρκεια ελέγχου, δεκάδες θαμώνες των νυχτερινών κέντρων διασκέδαζαν όρθιοι, κάτι που απαγορεύεται στο πλαίσιο των μέτρων για την αποτροπή διάδοσης του κορωνοϊου.
Στο ένα από τα καταστήματα μάλιστα τραγουδούσε καλλιτέχνης που έχει ταχθεί με δηλώσεις του υπέρ των καταστημάτων μόνο για εμβολιασμένους, ενώ στο δεύτερο τραγουδούσε καλλιτέχνης με μεγάλες επιτυχίες στην καριέρα του.
ΕΛΛΑΔΑ
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας
14:04
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: Ένας 58χρονος αγρότης το πρώτο θύμα του καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή 16 πόλεις
13:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
ΕΛΛΑΔΑ