Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στην Υπηρεσία Ασύλου - Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία
Έληξε ο συναγερμός που σήμανε νωρίτερα στην Υπηρεσία Ασύλου στην Κατεχάκη μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα.
Το τηλεφώνημα - φάρσα είχε γίνει τις πρωινές ώρες, με αποτέλεσμα η ΕΛΑΣ να διακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων και στα δύο ρεύματα της λεωφόρου Κατεχάκη, από το ύψος της λεωφόρου Μεσογείων.
Η κυκλοφορία έχει αποκατασταθεί αυτή τη στιγμή.
Συγκεκριμένα, άγνωστος άνδρας επικοινώνησε με την «Εφ.Συν,» το πρωί της Τρίτης, στις 09.48, προειδοποιώντας πως έχει τοποθετηθεί βόμβα στην υπηρεσία ασύλου στην Κατεχάκη που θα ενεργοποιηθεί στις 11.00.
Στο μήνυμά του, ο άγνωστος άνδρας, ανέφερε:
«Ενάντια στις πολιτικές που ακολουθεί η κυβέρνηση για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες. Τα σύνορα δεν γνωρίζουν λαό».
ΕΛΛΑΔΑ
Μία σύλληψη για τη φωτιά στην Πελασγία Φθιώτιδας - Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
16:58
ΕΛΛΑΔΑ
Πυρκαγιά στο Σπαθάρι της Εύβοιας - Σηκώθηκαν 11 εναέρια μέσα
16:54
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Στις 54.000 οι αγνοούμενοι από τον διπλό σεισμό - Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι διασώστες
16:40
ΕΛΛΑΔΑ
Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο - Καλύτερη εικόνα από την Πέτρα
16:28
ΕΛΛΑΔΑ