Χαλκιδική: Ένορκη διοικητική εξέταση για πλαστά πιστοποιητικά νόσησης στο Νοσοκομείο Πολυγύρου
Ανανεώθηκε:
Ένορκη διοικητική εξέταση έχει διαταχθεί για τρεις περιπτώσεις με πλαστά πιστοποιητικά νόσησης στο νοσοκομείο Πολυγύρου, στη Χαλκιδική.
Σύμφωνα με ανώνυμη καταγγελία, η οποία ερευνάται, τρεις εργαζόμενοι του νοσοκομείου προσκόμισαν πλαστά πιστοποιητικά νόσησης.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα thestival.gr, πάντα σύμφωνα με την καταγγελία, οι τρεις εργαζόμενοι δεν υπεβλήθησαν σε τεστ στο μικροβιολογικό εργαστήριο του νοσοκομείου, όπως προβλέπεται, αλλά έφεραν το δικό τους δείγμα.
Όπως αναφέρει η καταγγελία το δείγμα των τριών εργαζομένων, προήλθε από δείγμα ασθενή με κορωνοϊό που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.
Μέχρι την προσεχή Παρασκευή αναμένεται να ολοκληρωθεί η ΕΔΕ και να βγουν τα πορίσματα.
CULTURE
Bookreads - Δημήτρης Ρόκος: «Kανένα έργο δεν σταματά ποτέ να μεταβάλλεται»
09:17
ΕΛΛΑΔΑ
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
ΚΟΣΜΟΣ