Χαλκιδική: Ένορκη διοικητική εξέταση για πλαστά πιστοποιητικά νόσησης στο Νοσοκομείο Πολυγύρου
Ανανεώθηκε:
Ένορκη διοικητική εξέταση έχει διαταχθεί για τρεις περιπτώσεις με πλαστά πιστοποιητικά νόσησης στο νοσοκομείο Πολυγύρου, στη Χαλκιδική.
Σύμφωνα με ανώνυμη καταγγελία, η οποία ερευνάται, τρεις εργαζόμενοι του νοσοκομείου προσκόμισαν πλαστά πιστοποιητικά νόσησης.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα thestival.gr, πάντα σύμφωνα με την καταγγελία, οι τρεις εργαζόμενοι δεν υπεβλήθησαν σε τεστ στο μικροβιολογικό εργαστήριο του νοσοκομείου, όπως προβλέπεται, αλλά έφεραν το δικό τους δείγμα.
Όπως αναφέρει η καταγγελία το δείγμα των τριών εργαζομένων, προήλθε από δείγμα ασθενή με κορωνοϊό που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.
Μέχρι την προσεχή Παρασκευή αναμένεται να ολοκληρωθεί η ΕΔΕ και να βγουν τα πορίσματα.
ΧΡΗΜΑ
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Μαρκόπουλος στο CNN Greece: «New age Βαρουφακιάδα οι πολίτες δεν θα πάρουν»
07:15
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,4 Ρίχτερ στο Πακιστάν
07:14
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
ΕΛΛΑΔΑ