Χαλκιδική: Ένορκη διοικητική εξέταση για πλαστά πιστοποιητικά νόσησης στο Νοσοκομείο Πολυγύρου
Ανανεώθηκε:
Ένορκη διοικητική εξέταση έχει διαταχθεί για τρεις περιπτώσεις με πλαστά πιστοποιητικά νόσησης στο νοσοκομείο Πολυγύρου, στη Χαλκιδική.
Σύμφωνα με ανώνυμη καταγγελία, η οποία ερευνάται, τρεις εργαζόμενοι του νοσοκομείου προσκόμισαν πλαστά πιστοποιητικά νόσησης.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα thestival.gr, πάντα σύμφωνα με την καταγγελία, οι τρεις εργαζόμενοι δεν υπεβλήθησαν σε τεστ στο μικροβιολογικό εργαστήριο του νοσοκομείου, όπως προβλέπεται, αλλά έφεραν το δικό τους δείγμα.
Όπως αναφέρει η καταγγελία το δείγμα των τριών εργαζομένων, προήλθε από δείγμα ασθενή με κορωνοϊό που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.
Μέχρι την προσεχή Παρασκευή αναμένεται να ολοκληρωθεί η ΕΔΕ και να βγουν τα πορίσματα.
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03
ΚΟΣΜΟΣ
Αν αύριο έρχονταν εξωγήινοι στη Γη, τι θα… έτρωγαν; Επιστήμονες απαντούν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί η Βρετανία άλλαξε έξι πρωθυπουργούς σε 10 χρόνια: Ο ρόλος του Brexit και οι προκλήσεις
07:54
ΕΛΛΑΔΑ
Προσάραξη πλοίου με 1.246 επιβάτες κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
ΕΛΛΑΔΑ