Θεσσαλονίκη: Νήπιο βρέθηκε μόνο του σε δρόμο εκτός του σχολείου - Συνελήφθη η νηπιαγωγός
Ανανεώθηκε:
Στη σύλληψη 55χρονης νηπιαγωγού στο 24ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου Θεσσαλονίκης προχώρησε η Αστυνομία, καθώς 4χρονος μαθητής ξέφυγε της προσοχής της και βρέθηκε εκτός του σχολείου.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, την Παρασκευή το μεσημέρι ο 4χρονος έφυγε από την ανασφάλιστη πόρτα του νηπιαγωγείου και εντοπίστηκε στον δρόμο από περαστικό.
Το παιδί παραδόθηκε στην μητέρα, ενώ στη συνέχεια κλήθηκε η Αστυνομία, η οποία συνέλαβε την 55χρονη.
Σε βάρος της νηπιαγωγού σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
H 55χρονη αφέθηκε ελεύθερη, αφού ορίστηκε δικάσιμος για την υπόθεση.
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Πάνω από 11.000 οι αγνοούμενοι - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ