Είκοσι τρεις Έλληνες τουρίστες βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό στη Βενετία
Ανανεώθηκε:
Είκοσι τρεις Έλληνες τουρίστες που έφτασαν με πούλμαν έξω από την Βενετία, βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό, μεταδίδουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης.
Η διάγνωση έγινε στο Μέστρε, σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων από την Βενετία, όπου οι τουρίστες υποβλήθηκαν σε διαγνωστικό τεστ.
Έχουν μεταφερθεί σε ξενοδοχείο καραντίνας και η κατάσταση της υγείας τους παρακολουθείται από τους γιατρούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε όσους μπορούν να λάβουν τη σχετική θεραπεία, θα χορηγηθούν μονοκλωνικά αντισώματα, όπως συνηθίζεται τελευταία στην περιφέρεια Βένετο.
Ελέγχεται από τα διαγνωστικά τεστ ποιο στέλεχος κορωνοϊού φέρουν.
ΕΛΛΑΔΑ
Εκτεταμένη φωτιά σε διώροφο κτήριο στην Καλλιθέα - Επιχείρηση απεγκλωβισμού
17:00
ΚΟΣΜΟΣ
Πώς το Παρίσι αξιοποιεί την «τηλεψύξη» στον Σηκουάνα για λίγη δροσιά μέσα στον καύσωνα
16:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αποχώρησε από τους Δημοκράτες η Θεοδώρα Τζάκρη - Αιχμές κατά Κασσελάκη για «αρχηγισμό»
16:45
TRAVEL
Ο γύρος της Ολλανδίας με 49 ευρώ: Προσελκύοντας τουρίστες στα βάθη της τοπικής κουλτούρας
16:40
ΚΟΣΜΟΣ