Είκοσι τρεις Έλληνες τουρίστες βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό στη Βενετία
Ανανεώθηκε:
Είκοσι τρεις Έλληνες τουρίστες που έφτασαν με πούλμαν έξω από την Βενετία, βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό, μεταδίδουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης.
Η διάγνωση έγινε στο Μέστρε, σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων από την Βενετία, όπου οι τουρίστες υποβλήθηκαν σε διαγνωστικό τεστ.
Έχουν μεταφερθεί σε ξενοδοχείο καραντίνας και η κατάσταση της υγείας τους παρακολουθείται από τους γιατρούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε όσους μπορούν να λάβουν τη σχετική θεραπεία, θα χορηγηθούν μονοκλωνικά αντισώματα, όπως συνηθίζεται τελευταία στην περιφέρεια Βένετο.
Ελέγχεται από τα διαγνωστικά τεστ ποιο στέλεχος κορωνοϊού φέρουν.
ΕΛΛΑΔΑ
Πάνω από 40 πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα
19:10
ΚΟΣΜΟΣ
Κοστούμι, πισίνα... βουτιά: Ο Μαμντάνι εγκαινίασε την έναρξη του καλοκαιριού στη Νέα Υόρκη
18:59
ΚΟΣΜΟΣ
«Να συλληφθούν για εγκλήματα πολέμου»: Νέο μήνυμα Χαμενεΐ κατά ΗΠΑ και Ισραήλ
18:47
ΚΟΣΜΟΣ
Πούτιν: Δεχόμαστε επίθεση από τη Δύση - Η Ρωσία μπορεί να είναι μόνο ισχυρή και ανεξάρτητη
18:35
ΚΟΣΜΟΣ