Μωρό βρέθηκε παρατημένο έξω από το Αρχαιολογικό Μουσείο
Ανανεώθηκε:
Το κλάμα ενός μωρού ήταν αυτό που τράβηξε την προσοχή ανδρών της ομάδας ΟΠΚΕ το πρωί της Κυριακής στα Εξάρχεια.
Συγκεκριμένα, το παιδί βρέθηκε έξω από το Αρχαιολογικό Μουσείο, στην οδό Πατησίων 44, οι αστυνομικοί βρήκαν το μωρό δεμένο στο καρότσι του, χωρίς να υπάρχει κάποιος δίπλα του.
Το μωρό έκλαιγε, με τους αστυνομικούς να το παίρνουν και να το πηγαίνουν στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».
Η υπόθεση ερευνάται από την αστυνομία και αναζητούνται τυχόν γονείς ή συγγενείς του μωρού, το οποίο είχε εγκαταλειφθεί έξω από το Μουσείο.
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26
ΚΟΣΜΟΣ