Θετικός στον κορωνοϊό παρουσιαστής της ΕΡΤ
Θετικός στον κορωνοϊό είναι ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ, Κώστας Λασκαράτος, ο οποίος είναι σε καραντίνα εδώ και λίγες ημέρες.
Ο παρουσιαστής της ΕΡΤ μίλησε για την περιπέτειά του, ενώ αποκάλυψε ότι σήμερα είχε κλείσει ραντεβού για την τρίτη δόση.
«Ήμουν ένας άνθρωπος που πρόσεχε και με τα εμβόλια και τις μάσκες. Η μάσκα δεν έβγαινε από το πρόσωπό μου στο γραφείο. Πρόσεχα πάρα πολύ. Έχει προκύψει αυτό το ζήτημα ότι είμαστε πιο χαλαροί, με τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Πέρσι όταν ερχόσουν σε επαφή με κρούσμα, έμενες 14 ημέρες καραντίνα» ανέφερε ο Κώστας Λασκαράτος, στην εκπομπή Happy Day.
ΕΛΛΑΔΑ
Πάνω από 40 πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα
19:10
ΚΟΣΜΟΣ
Κοστούμι, πισίνα... βουτιά: Ο Μαμντάνι εγκαινίασε την έναρξη του καλοκαιριού στη Νέα Υόρκη
18:59
ΚΟΣΜΟΣ
«Να συλληφθούν για εγκλήματα πολέμου»: Νέο μήνυμα Χαμενεΐ κατά ΗΠΑ και Ισραήλ
18:47
ΚΟΣΜΟΣ
Πούτιν: Δεχόμαστε επίθεση από τη Δύση - Η Ρωσία μπορεί να είναι μόνο ισχυρή και ανεξάρτητη
18:35
ΚΟΣΜΟΣ