Θετικός στον κορωνοϊό παρουσιαστής της ΕΡΤ
Θετικός στον κορωνοϊό είναι ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ, Κώστας Λασκαράτος, ο οποίος είναι σε καραντίνα εδώ και λίγες ημέρες.
Ο παρουσιαστής της ΕΡΤ μίλησε για την περιπέτειά του, ενώ αποκάλυψε ότι σήμερα είχε κλείσει ραντεβού για την τρίτη δόση.
«Ήμουν ένας άνθρωπος που πρόσεχε και με τα εμβόλια και τις μάσκες. Η μάσκα δεν έβγαινε από το πρόσωπό μου στο γραφείο. Πρόσεχα πάρα πολύ. Έχει προκύψει αυτό το ζήτημα ότι είμαστε πιο χαλαροί, με τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Πέρσι όταν ερχόσουν σε επαφή με κρούσμα, έμενες 14 ημέρες καραντίνα» ανέφερε ο Κώστας Λασκαράτος, στην εκπομπή Happy Day.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Η δραματική στιγμή που η ηλικιωμένη πηδάει από το μπαλκόνι για να σωθεί
20:26
ΕΛΛΑΔΑ
«Σήκωσαν» την κορυφή της Πεντέλης οι θυελλώδεις άνεμοι - Οι ριπές ξεπέρασαν τα 100 χλμ/ώρα
20:17
CULTURE
Ο Τομ Χάρντι κυκλοφορεί ραπ άλμπουμ - Στον «αέρα» το πρώτο τραγούδι
20:07
ΧΡΗΜΑ
«Μπαράζ» πληρωμών σε αγρότες: Καταβολή 617,4 εκατ. ευρώ - «Οι έντιμοι δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν»
19:56
ΚΟΣΜΟΣ