Στην Αθήνα μεταφέρθηκε ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος μετά το ισχαιμικό επεισόδιο
Σε ιδιωτικό θεραπευτήριο στην Αθήνα μεταφέρθηκε εσπευσμένα την Τετάρτη ο τέως βασιλιάς της Ελλάδας, Κωνσταντίνος μετά το ισχαιμικό επεισόδιο το οποίο υπέστη.
Ο τέως βασιλιάς διαμένει μόνιμα στην Ερμιονίδα και διακομίσθηκε αργά το απόγευμα στο Κέντρο Υγείας Κρανιδίου, όπου του παρασχέθηκαν οι απαραίτητες ιατρικές βοήθειες και σταθεροποιήθηκε η κατάσταση της υγείας του.
Αργά το βράδυ ξεκίνησε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ Αργολίδας η μεταφορά του στο «Υγεία».
Ο τέος βασιλιάς είχε περάσει και άλλο εγκεφαλικό επεισόδιο στο παρελθόν και στο πλευρό του βρίσκονται ο γιος του Νικόλαος και η σύζυγός του Άννα Μαρία.
Μέχρι στιγμής, δεν έχουν γίνει γνωστές άλλες πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας του.
ΚΟΣΜΟΣ
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Βαριές ποινές για την δηλητηρίαση με εντομοκτόνο τετραμελούς οικογένειας σε ξενοδοχείο
19:50
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Οι ΗΠΑ αναστέλλουν οικονομικές κυρώσεις για να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις διάσωσης
19:47
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε - Κατήγγειλε δολοφονική επίθεση για να ενοχοποιήσει πρώην σύντροφό του
19:39
ΚΟΣΜΟΣ