Εξιτήριο έλαβε ο Αρχιεπίσκοπος πρώην Κρήτης Ειρηναίος μετά από 12 μέρες νοσηλείας
Ο Αρχιεπίσκοπος πρώην Κρήτης Ειρηναίος, μετά από 12 ημέρες νοσηλείας έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Ο κύριος Ειρηναίος παραμένει στο χώρο του στο κτήριο της Αρχιεπισκοπής μετά από απόφαση των Ιεραρχών της Κρήτης.
Ο εμψηφισμένος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ. Ευγένιος ξεκαθάρισε στις πρώτες δηλώσεις του ότι ο κ. Ειρηναίος θα παραμείνει στο σπίτι του τονίζοντας μάλιστα ιδιαίτερα τον σεβασμό, την αγάπη και την αφοσίωση που τρέφει προς το πρόσωπο του, σύμφωνα με το cretapost.
Υπενθυμίζεται ότι ο Αρχιεπίσκοπος πρώην Κρήτης έχει επιβαρυνθεί τον τελευταίο ενάμιση χρόνο με σοβαρά προβλήματα υγείας, τα οποία δυστυχώς έχουν μη αναστρέψιμη πορεία.
Στο νοσοκομείο είχε εισαχθεί μετά από λοίμωξη που τον ταλαιπωρούσε.
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη επιχείρηση στον Ασπρόπυργο για ρευματοκλοπή - Έξι συλλήψεις, ξηλώθηκαν 2,6 χλμ καλωδίων
17:10
ΚΟΣΜΟΣ
Νέο ρεκόρ θερμοκρασίας Ιουνίου στη Βρετανία: Κλειστά σχολεία, κλήσεις έκτακτης ανάγκης και απόγνωση
17:06
ΚΟΣΜΟΣ
Κόντρα Λαβρόφ - Ρούμπιο για το αν υπήρξε συμφωνία για την Ουκρανία στην Αλάσκα
17:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Grids Package της ΕΕ - Στο επίκεντρο διασυνδέσεις και ασφάλεια
16:54
ΚΟΣΜΟΣ