Εξιτήριο έλαβε ο Αρχιεπίσκοπος πρώην Κρήτης Ειρηναίος μετά από 12 μέρες νοσηλείας
Ο Αρχιεπίσκοπος πρώην Κρήτης Ειρηναίος, μετά από 12 ημέρες νοσηλείας έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Ο κύριος Ειρηναίος παραμένει στο χώρο του στο κτήριο της Αρχιεπισκοπής μετά από απόφαση των Ιεραρχών της Κρήτης.
Ο εμψηφισμένος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ. Ευγένιος ξεκαθάρισε στις πρώτες δηλώσεις του ότι ο κ. Ειρηναίος θα παραμείνει στο σπίτι του τονίζοντας μάλιστα ιδιαίτερα τον σεβασμό, την αγάπη και την αφοσίωση που τρέφει προς το πρόσωπο του, σύμφωνα με το cretapost.
Υπενθυμίζεται ότι ο Αρχιεπίσκοπος πρώην Κρήτης έχει επιβαρυνθεί τον τελευταίο ενάμιση χρόνο με σοβαρά προβλήματα υγείας, τα οποία δυστυχώς έχουν μη αναστρέψιμη πορεία.
Στο νοσοκομείο είχε εισαχθεί μετά από λοίμωξη που τον ταλαιπωρούσε.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Η κυβέρνηση ήρε τους περιορισμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λόγω του σεισμού
18:45
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο από 29 Ιουνίου έως 3 Iουλίου
18:36
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Μωρό 18 μηνών πέθανε στο νοσοκομείο - Είχε εντοπιστεί αναίσθητο μέσα σε αυτοκίνητο
18:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Κάρολος γυρίζει την πλάτη στο Μπάκιγχαμ - Δεν θα μείνει εκεί μετά την ανακαίνιση εκατομμυρίων
18:20
ΕΛΛΑΔΑ