Παραγωγοί απέκλεισαν την Εθνική Οδό Λάρισας - Κοζάνης: Έχυσαν γάλα, πέταξαν άχυρα
Ανανεώθηκε:
Σε συμβολικό αποκλεισμό της Εθνικής Οδού Λάρισας – Κοζάνης προχώρησαν το πρωί της Κυριακής οι παραγωγοί της περιοχής του Τυρνάβου.
Στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας τους, έριξαν γάλα στο οδόστρωμα, ενώ πέταξαν και δέματα με άχυρα.
Με αυτόν τρόπο εκδήλωσαν τη διαμαρτυρία τους τόσο για το αυξημένο ενεργειακό κόστος, όσο και για τις πολύ υψηλές τιμές τις οποίες καλούνται να καταβάλουν για ζωοτροφές και άλλα εφόδια.
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: larissanet.gr
Photo 2/5
Πηγή: larissanet.gr
Photo 3/5
Πηγή: larissanet.gr
Photo 4/5
Πηγή: larissanet.gr
Photo 5/5
Πηγή: larissanet.gr
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχια πλάνα από το ελικόπτερο που έπεσε στη λίμνη Αώου: Σε εξέλιξη η επιχείρηση ανέλκυσης
14:32
CULTURE
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
14:20
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραήλ: Νεκρός Ισραηλινός στρατιώτης σε συγκρούσεις στο νότιο Λίβανο
14:14
CULTURE
Πώς ο απατεώνας πατέρας του Τζον Λε Καρέ επηρέασε τα κατασκοπευτικά του μυθιστορήματα
14:03
ΚΟΣΜΟΣ