Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 53χρονος που έπεσε από τον πρώτο όροφο
Ανανεώθηκε:
Από τον πρώτο όροφο διαμερίσματος έπεσε το μεσημέρι της Δευτέρας, ένας άνδρας ηλικίας 53 ετών, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, στη Λητή της Θεσσαλονίκης.
Ο 53χρονος βρέθηκε στο κενό κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, περίπου στις 13:00 και στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τον μεταφέρει στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr ο 53χρονος φέρει κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωράκης (ΕΛ.Α.Σ): Τέλος στο κράτος - «λάφυρο» και στη διαχείριση πίσω από «κλειστές πόρτες»
07:39
ΕΛΛΑΔΑ
Δεμένα τα πλοία στις 3 Ιουλίου στη Ραφήνα: 24ωρη απεργία των ναυτικών των επιβατηγών πλοίων
07:29
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το θέμα της ακρίβειας περνάει το «κατώφλι» του Μαξίμου - Η Δευτέρα των αποφάσεων
07:29
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Τουλάχιστον δύο τραυματίες από ρωσική επίθεση στο Κίεβο
07:19
ΕΛΛΑΔΑ