Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 53χρονος που έπεσε από τον πρώτο όροφο
Ανανεώθηκε:
Από τον πρώτο όροφο διαμερίσματος έπεσε το μεσημέρι της Δευτέρας, ένας άνδρας ηλικίας 53 ετών, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, στη Λητή της Θεσσαλονίκης.
Ο 53χρονος βρέθηκε στο κενό κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, περίπου στις 13:00 και στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τον μεταφέρει στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr ο 53χρονος φέρει κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.
ΚΟΣΜΟΣ
Το Μπαχρέιν καταδικάζει τις ιρανικές επιθέσεις - Ζητά έκτακτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας
08:05
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Το TikTok Shop και στην Ελλάδα από τις 15 Ιουνίου: Ανοίγει ο δρόμος για το social commerce
08:04
ΚΟΣΜΟΣ
Βρέθηκε το μαθηματικό μοντέλο με το οποίο τα κουνούπια πετούν γύρω μας για να μας τσιμπήσουν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Θαύματα στα συντρίμμια - Η στιγμή που οι διασώστες ανασύρουν 11χρονο αγόρι, δείτε βίντεο
07:50
ΚΟΣΜΟΣ