Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 53χρονος που έπεσε από τον πρώτο όροφο
Ανανεώθηκε:
Από τον πρώτο όροφο διαμερίσματος έπεσε το μεσημέρι της Δευτέρας, ένας άνδρας ηλικίας 53 ετών, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, στη Λητή της Θεσσαλονίκης.
Ο 53χρονος βρέθηκε στο κενό κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, περίπου στις 13:00 και στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τον μεταφέρει στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr ο 53χρονος φέρει κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.
ΧΡΗΜΑ
Ταξιδιωτικές τάσεις: Πώς διαλέγουν προορισμό διακοπών οι Έλληνες - 1 στους 2 χρησιμοποιούν AI
09:30
TRAVEL
Old grace κοσμοπολιτισμός και πίτσα με θέα το ηλιοβασίλεμα στο νησί που ποτέ δεν κοιμάται
09:30
ΕΛΛΑΔΑ
Κέρκυρα: Μοιραία εκδρομή για ηλικιωμένο τουρίστα - Ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του
09:20
ΚΟΣΜΟΣ
Νέες απειλές Τραμπ για αφανισμό του Ιράν: «Μπορεί να έρθει η στιγμή που δεν θα υπάρχει πλέον»
09:15
ΚΟΣΜΟΣ