Θεσσαλονίκη: Νεκρός ο άνδρας που έπεσε από τον πρώτο όροφο
Ανανεώθηκε:
Δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή ο 53χρονος άνδρας από τη Θεσσαλονίκη ο οποίος έχασε, για αδιευκρίνιστους μέχρι στιγμής, λόγους, την ισορροπία του, ενώ εκτελούσε εργασίες στον πρώτο όροφο του σπιτιού του.
Αμέσως ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» της Θεσσαλονίκης όπου οι γιατροί κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες αλλά δυστυχώς, δεν κατάφεραν να τον κρατήσουν στη ζωή.
Υπενθυμίζεται ότι ο άτυχος άνδρας έπεσε γύρω στις 13:30 το μεσημέρι της Δευτέρας, 14 Φεβρουαρίου, από τον πρώτο όροφο σπιτιού στην περιοχή Λητή.
Ο 53χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο σε σοβαρή κατάσταση όπου λίγη ώρα αργότερα υπέκυψε στα τραύματά του.
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ