Βραβείο από Κεραμέως σε μαθητές που κέρδισαν στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής
Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως βράβευσε 30 μαθητές απ’ όλη την Ελλάδα που διακρίθηκαν στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής FIRST GLOBAL Challenge «Discover and Recover 2021», κερδίζοντας επάξια την τρίτη θέση ανάμεσα σε 170 χώρες που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό.
Όπως αναφέρει σε ανάρτησή της η υπουργός Παιδείας, «οι μαθητές μας διαπρέπουν στη ρομποτική! 30 παιδιά από όλη την Ελλάδα συνεργάστηκαν, δούλεψαν σκληρά και εκπροσώπησαν τη χώρα μας στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής FIRST GLOBAL Challenge "Discover and Recover 2021", κερδίζοντας την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη ανάμεσα σε 170 χώρες, και το χρυσό βραβείο στην κατηγορία της «Υγείας». Τους καλωσορίσαμε σήμερα στο @minedugr για να βραβεύσουμε την προσπάθεια και τη διάκρισή τους σε έναν τομέα – τη ρομποτική - ο οποίος έχει να προσφέρει πάρα πολλά στα παιδιά μας και πλέον διδάσκεται στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων.
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς»!
Δείτε την ανάρτηση:
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26