Δραπέτευσε κρατούμενος από τον «Ευαγγελισμό»: Νοσηλευόταν με Covid-19
Ένας κρατούμενος κατόρθωσε να δραπετεύσει το απόγευμα της Τετάρτης από το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» όπου νοσηλευόταν με κορωνοϊό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο από το τμήμα της Ακρόπολης.
Ο κρατούμενος νοσηλευόταν σε μονάδα Covid, γιατί είχε βρεθεί θετικός στον κορωνοϊό και ύπο άγνωστες συνθήκες κατάφερε να εξαφανιστεί.
Η Αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή του.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τραγωδία στην Κύπρο: Δύο αδέρφια οκτώ και 10 ετών βρέθηκαν νεκρά σε αυτοκίνητο
21:35
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία χωρίς τέλος στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Αγωνία για τους εγκλωβισμένους
21:18
ΣΠΟΡ
Diamond League: Τρίτη θέση για τον Εμμανουήλ Καραλή στα 5,83 μ. στο Παρίσι
21:12
ΚΟΣΜΟΣ