Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγήθηκε το Σάββατο η Βουλή των Ελλήνων
Ανανεώθηκε:
Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγείται απόψε η πρόσοψη του Μεγάρου της Βουλής των Ελλήνων, πάνω από το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη έως τα μεσάνυχτα.
Με τη συμβολική αυτή πρωτοβουλία εκφράζεται τόσο η καταδίκη της ρωσικής στρατιωτικής εισβολής σε μια ανεξάρτητη και κυρίαρχη χώρα, μέλος του ΟΗΕ, όσο και η αμέριστη συμπαράστασή μας στον δεινά δοκιμαζόμενο ουκρανικό λαό.
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: INTIME
Photo 2/5
Πηγή: INTIME
Photo 3/5
Πηγή: INTIME
Photo 4/5
Πηγή: INTIME
Photo 5/5
Πηγή: INTIME
LIVEBLOG - Ολομέτωπη ρωσική επίθεση στην Ουκρανία: Κάμπτονται οι αντιδράσεις της Γερμανίας
ΚΟΣΜΟΣ
Αρχηγός Χεζμπολάχ: «Μεγάλο λάθος» και άκυρη η συμφωνία Ισραήλ-Λιβάνου
19:21
ΕΛΛΑΔΑ
Χαλκιδική: Εξετράπη αυτοκίνητο που οδηγούσε 33χρονος - Μετά τον παρέσυραν δύο ΙΧ
19:11
CULTURE
Η Μαντόνα αποκάλυψε ότι ζήλευε την Κάιλι Μινόγκ - Η συγκίνηση για τον αδερφό της και την κόρη της
19:00
ΚΟΣΜΟΣ
Δανία: Στους 36,8 βαθμούς η θερμοκρασία - Η πιο ζεστή μέρα από το 1874
18:48
ΕΛΛΑΔΑ