Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγήθηκε το Σάββατο η Βουλή των Ελλήνων
Ανανεώθηκε:
Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγείται απόψε η πρόσοψη του Μεγάρου της Βουλής των Ελλήνων, πάνω από το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη έως τα μεσάνυχτα.
Με τη συμβολική αυτή πρωτοβουλία εκφράζεται τόσο η καταδίκη της ρωσικής στρατιωτικής εισβολής σε μια ανεξάρτητη και κυρίαρχη χώρα, μέλος του ΟΗΕ, όσο και η αμέριστη συμπαράστασή μας στον δεινά δοκιμαζόμενο ουκρανικό λαό.
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: INTIME
Photo 2/5
Πηγή: INTIME
Photo 3/5
Πηγή: INTIME
Photo 4/5
Πηγή: INTIME
Photo 5/5
Πηγή: INTIME
LIVEBLOG - Ολομέτωπη ρωσική επίθεση στην Ουκρανία: Κάμπτονται οι αντιδράσεις της Γερμανίας
ΕΛΛΑΔΑ
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
20:41
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Νέα στοιχεία για τη δολοφονία του 15χρονου - Όσα κατέθεσε ο 17χρονος καθ' ομολογία δράστης
20:33
ΚΟΣΜΟΣ
«Καθοριστικό βήμα για αποκλιμάκωση» η συμφωνία Ισραήλ - Λιβάνου λέει η φον ντερ Λάιεν
20:23
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πάνω από 10.000 βέσπες κατέκλυσαν στη Ρώμη - Εντυπωσιακές εικόνες γύρω από το Κολοσσαίο
20:13
ΕΛΛΑΔΑ