Πόλεμος Ουκρανία: Επιχείρηση απομάκρυνσης Ελλήνων από την Οδησσό
Ανανεώθηκε:
Επιχείρηση απομάκρυνσης 26 Ελλήνων ομογενών από την Οδησσό πραγματοποίησε το υπουργείο Εξωτερικών.
Στην ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών αναφέρεται:
«Δεδομένης της κατάστασης ασφαλείας που επικρατεί στην ευρύτερη περιοχή της Οδησσού, το αρμόδιο Γενικό Προξενείο εισηγήθηκε και έλαβε άδεια να πραγματοποιηθεί επιχείρηση εκκένωσης από την περιοχή Ελλήνων πολιτών, καθώς και μελών οικογενειών τους.
Η επιχείρηση «Νόστος 2» έλαβε χώρα σήμερα. Εκκενώθηκαν 26 άτομα.
Τους συνόδευε ο Γενικός Πρόξενος στην Οδησσό, Δημήτρης Δόχτσης.
Οι ανωτέρω αφίχθηκαν στην Μολδαβία όπου τους υποδέχθηκε η πρέσβης της Ελλάδας στην Ρουμανία, Σοφία Γραμματά.
Σημειώνεται ότι το Γενικό Προξενείο στην Οδησσό συνεχίζει να λειτουργεί, και ο Γενικός Πρόξενος επιστρέφει στην έδρα του.»
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
Αναστάτωση στο Βέλγιο από τα φαντασμαγορικά σχέδια του Αμερικανού πρέσβη για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
21:14