Πόλεμος Ουκρανία: Επιχείρηση απομάκρυνσης Ελλήνων από την Οδησσό
Ανανεώθηκε:
Επιχείρηση απομάκρυνσης 26 Ελλήνων ομογενών από την Οδησσό πραγματοποίησε το υπουργείο Εξωτερικών.
Στην ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών αναφέρεται:
«Δεδομένης της κατάστασης ασφαλείας που επικρατεί στην ευρύτερη περιοχή της Οδησσού, το αρμόδιο Γενικό Προξενείο εισηγήθηκε και έλαβε άδεια να πραγματοποιηθεί επιχείρηση εκκένωσης από την περιοχή Ελλήνων πολιτών, καθώς και μελών οικογενειών τους.
Η επιχείρηση «Νόστος 2» έλαβε χώρα σήμερα. Εκκενώθηκαν 26 άτομα.
Τους συνόδευε ο Γενικός Πρόξενος στην Οδησσό, Δημήτρης Δόχτσης.
Οι ανωτέρω αφίχθηκαν στην Μολδαβία όπου τους υποδέχθηκε η πρέσβης της Ελλάδας στην Ρουμανία, Σοφία Γραμματά.
Σημειώνεται ότι το Γενικό Προξενείο στην Οδησσό συνεχίζει να λειτουργεί, και ο Γενικός Πρόξενος επιστρέφει στην έδρα του.»
Βέλγιο: Δύο τρένα ακινητοποιήθηκαν και εκκενώθηκαν εν μέσω καύσωνα - Τρεις επιβάτες στο νοσοκομείο
22:57
Ελβετία: Ο πυρηνικός σταθμός στο Μπετσνάου σταμάτησε να λειτουργεί λόγω καύσωνα
22:50
Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ - Είναι ζώα
22:46
Κουτσούμπας: Το δίλημμα των εκλογών είναι οι ζωές μας ή τα κέρδη τους
22:40