Στο νοσοκομείο της Κω Πλεύρης και Γκάγκα: Εγκαινιάζεται σύστημα παροχής οξυγόνου, χορηγία της ΒΙΑΝΕΞ
Ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης και η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα θα παραβρεθούν την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022 στο Γενικό Νοσοκομείο - Κέντρο Υγείας «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ» στην Κω στα εγκαίνια του νέου συστήματος παροχής οξυγόνου.
Το νέο σύστημα, υλοποιείται με την ευγενική χορηγία της Φαρμακοβιομηχανίας ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε.
Ειδικότερα, μετά από σχετικό αίτημα της διοίκησης του νοσοκομείου και σε συνεργασία με το υπουργείο Υγείας και τη 2η Υγειονομική Περιφέρεια, ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ προχώρησε στην προσφορά μιας ισχυρής γεννήτριας παραγωγής οξυγόνου, με δυνατότητα και αναγόμωσης φιαλών.
Η νέα γεννήτρια αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά τις παροχές υπηρεσιών υγείας του νοσοκομείου της Κω, για την ασφαλή κάλυψη των κλινικών του και της πτέρυγας Covid-19 που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Στα εγκαίνια θα παρευρεθεί και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Νωρίτερα, ο Υπουργός και η Αναπληρώτρια Υπουργός θα πραγματοποιήσουν συνάντηση εργασίας με τον διοικητή της 2ης ΥΠΕ Χρήστο Ροϊλό, τους διοικητές των νοσοκομείων Κω Σταμάτη Βασιλειάδη και Ρόδου Γρηγόρη Ρουμάνη καθώς και με διευθυντές κλινικών των νοσοκομείων.
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20
Ένας διαφορετικός «πόλεμος»: Mάχη για τα παιδιά της Ουκρανίας που έχουν απαχθεί από τους Ρώσους
08:17
Πλήρης στήριξη Κομισιόν στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία: «Να μην υπονομεύεται η εμπιστοσύνη των πολιτών»
08:16
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ - Ιράν για Στενά του Ορμούζ και πυρηνικά: Απομάκρυνση 11.000 ναυτικών από τον Κόλπο
08:11