Στο νοσοκομείο της Κω Πλεύρης και Γκάγκα: Εγκαινιάζεται σύστημα παροχής οξυγόνου, χορηγία της ΒΙΑΝΕΞ
Ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης και η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα θα παραβρεθούν την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022 στο Γενικό Νοσοκομείο - Κέντρο Υγείας «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ» στην Κω στα εγκαίνια του νέου συστήματος παροχής οξυγόνου.
Το νέο σύστημα, υλοποιείται με την ευγενική χορηγία της Φαρμακοβιομηχανίας ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε.
Ειδικότερα, μετά από σχετικό αίτημα της διοίκησης του νοσοκομείου και σε συνεργασία με το υπουργείο Υγείας και τη 2η Υγειονομική Περιφέρεια, ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ προχώρησε στην προσφορά μιας ισχυρής γεννήτριας παραγωγής οξυγόνου, με δυνατότητα και αναγόμωσης φιαλών.
Η νέα γεννήτρια αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά τις παροχές υπηρεσιών υγείας του νοσοκομείου της Κω, για την ασφαλή κάλυψη των κλινικών του και της πτέρυγας Covid-19 που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Στα εγκαίνια θα παρευρεθεί και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Νωρίτερα, ο Υπουργός και η Αναπληρώτρια Υπουργός θα πραγματοποιήσουν συνάντηση εργασίας με τον διοικητή της 2ης ΥΠΕ Χρήστο Ροϊλό, τους διοικητές των νοσοκομείων Κω Σταμάτη Βασιλειάδη και Ρόδου Γρηγόρη Ρουμάνη καθώς και με διευθυντές κλινικών των νοσοκομείων.
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00