Θεσσαλονίκη: Νεκρή τρόφιμος Ψυχιατρικού Νοσοκομείου μετά από επεισόδιο - Συνελήφθη γιατρός
Τη ζωή της έχασε την Παρασκευή μία τρόφιμος Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.
Οι αιτίες του θανάτου της παραμένουν για την ώρα αδιευκρίνιστες, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες είχε προηγηθεί συμπλοκή με άλλο τρόφιμο. Ο τελευταίος τρόφιμος σύμφωνα με την αστυνομία – φέρεται να είχε εμπλακεί προηγουμένως σε επεισόδιο με έναν ακόμη τρόφιμο, ο οποίος στη συνέχεια βρέθηκε στο κενό μετά από πτώση από παράθυρο και νοσηλεύεται σε νοσοκομείο.
Με εντολή εισαγγελέα συνελήφθη και κρατείται για έκθεση μία γιατρός, επιβλέπουσα ψυχίατρος, η οποία αναμένεται να οδηγηθεί αύριο στην Εισαγγελία Πρωτοδικών.
Το περιστατικό συνέβη το προηγούμενο 24ωρο, ενώ τα αίτια θανάτου της γυναίκας παραμένουν άγνωστα και θα ερευνηθούν από ιατροδικαστή.
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30