Θεσσαλονίκη: Κανονικά αύριο τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ- Παράνομη κρίθηκε η 24ωρη απεργία των εργαζομένων
Ανανεώθηκε:
Παράνομη κρίθηκε από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης η 24ωρη απεργία που είχαν εξαγγείλει για αύριο, Πέμπτη 14/4, οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ.
Κατά συνέπεια, τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα κυκλοφορήσουν κανονικά στους δρόμους της πόλης.
Η διοίκηση του Οργανισμού είχε προσφύγει στη Δικαιοσύνη, καταθέτοντας αγωγή, με την οποία ζητούσε να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική η απεργία.
Η αγωγή συζητήθηκε χθες και σήμερα έγινε γνωστή η απόφαση.
ΧΡΗΜΑ
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα συντρίμμια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03
ΚΟΣΜΟΣ