Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο «καρφώθηκε» σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ – Στο νοσοκομείο ο οδηγός
Ανανεώθηκε:
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα στην οδό Λαγκαδά, στη Θεσσαλονίκη, όταν Ι.Χ. αυτοκίνητο, υπό άγνωστες συνθήκες, «καρφώθηκε» στο πίσω μέρος λεωφορείου του ΟΑΣΘ.
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. καθώς και κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας προκειμένου να απεγκλωβίσουν τον οδηγό του αυτοκινήτου.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν τέσσερις πυροσβέστες οι οποίοι έφτασαν με δύο οχήματα.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε τον 48χρονο τραυματία στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο», σύμφωνα με το thestival.
Αυτήν την ώρα, η κυκλοφορία στην οδό Λαγκαδά διεξάγεται κανονικά, χωρίς προβλήματα.
Σημειώνεται πως το λεωφορείο ήταν στην έναρξη της βάρδιας και δεν είχε επιβάτες.
ΚΟΣΜΟΣ
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Βαριές ποινές για την δηλητηρίαση με εντομοκτόνο τετραμελούς οικογένειας σε ξενοδοχείο
19:50
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Οι ΗΠΑ αναστέλλουν οικονομικές κυρώσεις για να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις διάσωσης
19:47
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε - Κατήγγειλε δολοφονική επίθεση για να ενοχοποιήσει πρώην σύντροφό του
19:39
ΚΟΣΜΟΣ