Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο «καρφώθηκε» σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ – Στο νοσοκομείο ο οδηγός
Ανανεώθηκε:
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα στην οδό Λαγκαδά, στη Θεσσαλονίκη, όταν Ι.Χ. αυτοκίνητο, υπό άγνωστες συνθήκες, «καρφώθηκε» στο πίσω μέρος λεωφορείου του ΟΑΣΘ.
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. καθώς και κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας προκειμένου να απεγκλωβίσουν τον οδηγό του αυτοκινήτου.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν τέσσερις πυροσβέστες οι οποίοι έφτασαν με δύο οχήματα.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε τον 48χρονο τραυματία στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο», σύμφωνα με το thestival.
Αυτήν την ώρα, η κυκλοφορία στην οδό Λαγκαδά διεξάγεται κανονικά, χωρίς προβλήματα.
Σημειώνεται πως το λεωφορείο ήταν στην έναρξη της βάρδιας και δεν είχε επιβάτες.
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
ΚΟΣΜΟΣ
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
ΚΟΣΜΟΣ