«Just Go Zero Tilos»: Τήλος, το πρώτο νησί μηδενικών αποβλήτων
Το πρώτο νησί μηδενικών αποβλήτων έγινε η Τήλος, που λέει… αντίο στον ΧΥΤΑ και καλωσορίζει τη νέα εποχή με συντονισμένη ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση.
Δείτε το βίντεο από την παρουσίαση του Just Go Zero Tilos
Ο Δήμος Τήλου και η Polygreen παρουσίασαν την Τρίτη 10 Μαΐου, το καινοτόμο πρόγραμμα «Just Go Zero Tilos», που με την ενεργό συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας κάνει πράξη την κυκλική διαχείριση όλων των αποβλήτων που παράγονται στο νησί.

Στην εκδήλωση παρέστησαν ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος Κώστας Σκρέκας.
Νωρίτερα ο κ. Σκρέκας, συνοδευόμενος από τον υπουργό Επικρατείας, Άκη Σκέρτσο, επισκέφθηκαν το Κέντρο κυκλικής καινοτομίας της Polygreen στην Τήλο, αλλά και το δημοτικό σχολείο του νησιού.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε το πώς η κοινωνία της Τήλου αλλάζει τον τρόπο που σκέφτεται και ενεργεί για τα απόβλητα, υιοθετεί μια νέα φιλοσοφία και προστατεύει το μοναδικό φυσικό περιβάλλον του νησιού.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Σκρέκας στο CNN Greece: Στην Τήλο γίνεται ένα πραγματικό θαύμα για την προστασία του περιβάλλοντος
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26
Η ανάρτηση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ για τις νέες συμφωνίες της ATLANTIC SEE LNG TRADE
14:25
Καραμπόλα στην Κορίνθου - Τριπόλεως: Εμπλέκονται τέσσερα ΙΧ και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
14:22
Πάτρα: Δώρα ζωής από 64χρονο σε τέσσερις ανθρώπους - Χάρισε όργανα και ιστούς
14:17