«Just Go Zero Tilos»: Τήλος, το πρώτο νησί μηδενικών αποβλήτων
Το πρώτο νησί μηδενικών αποβλήτων έγινε η Τήλος, που λέει… αντίο στον ΧΥΤΑ και καλωσορίζει τη νέα εποχή με συντονισμένη ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση.
Δείτε το βίντεο από την παρουσίαση του Just Go Zero Tilos
Ο Δήμος Τήλου και η Polygreen παρουσίασαν την Τρίτη 10 Μαΐου, το καινοτόμο πρόγραμμα «Just Go Zero Tilos», που με την ενεργό συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας κάνει πράξη την κυκλική διαχείριση όλων των αποβλήτων που παράγονται στο νησί.

Στην εκδήλωση παρέστησαν ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος Κώστας Σκρέκας.
Νωρίτερα ο κ. Σκρέκας, συνοδευόμενος από τον υπουργό Επικρατείας, Άκη Σκέρτσο, επισκέφθηκαν το Κέντρο κυκλικής καινοτομίας της Polygreen στην Τήλο, αλλά και το δημοτικό σχολείο του νησιού.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε το πώς η κοινωνία της Τήλου αλλάζει τον τρόπο που σκέφτεται και ενεργεί για τα απόβλητα, υιοθετεί μια νέα φιλοσοφία και προστατεύει το μοναδικό φυσικό περιβάλλον του νησιού.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Σκρέκας στο CNN Greece: Στην Τήλο γίνεται ένα πραγματικό θαύμα για την προστασία του περιβάλλοντος
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
«Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά»: H απολογία της μητέρας του 3χρονου
12:47
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια μέσα τα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47
Όταν ο Αδριανός Γολέμης μίλησε στο CNN Greece για το όνειρό του να γίνει αστροναύτης
12:42