Θεσσαλονίκη: Δύο 25χρονοι απείλησαν με μαχαίρι ελεγκτές του ΟΑΣΘ
Ανανεώθηκε:
Απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής στη Θεσσαλονίκη, καθώς δύο άνδρες απείλησαν με μαχαίρι ελεγκτές του ΟΑΣΘ, όταν ζήτησαν τα εισιτήριά τους.
Το περιστατικό σημειώθηκε σε λεωφορείο της γραμμής 33, το οποίο κινείτο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, όταν πλησίασαν δύο αλλοδαπούς, ο ένας έβγαλε μαχαίρι και τους απείλησε.
Ο πιο ψύχραιμος εκ των ελεγκτών κατάφερε να τον αφοπλίσει και έτσι αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.
Το λεωφορείο ακινητοποιήθηκε και στο σημείο κλήθηκε η 'Αμεση Δράση.
Σύμφωνα με την αστυνομία, πρόκειται για δύο 25χρονους από τη Συρία, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή και παράβαση του νόμου περί όπλων, με την οποία οδηγούνται στον εισαγγελέα.
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30