Θεσσαλονίκη: Δύο 25χρονοι απείλησαν με μαχαίρι ελεγκτές του ΟΑΣΘ
Ανανεώθηκε:
Απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής στη Θεσσαλονίκη, καθώς δύο άνδρες απείλησαν με μαχαίρι ελεγκτές του ΟΑΣΘ, όταν ζήτησαν τα εισιτήριά τους.
Το περιστατικό σημειώθηκε σε λεωφορείο της γραμμής 33, το οποίο κινείτο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, όταν πλησίασαν δύο αλλοδαπούς, ο ένας έβγαλε μαχαίρι και τους απείλησε.
Ο πιο ψύχραιμος εκ των ελεγκτών κατάφερε να τον αφοπλίσει και έτσι αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.
Το λεωφορείο ακινητοποιήθηκε και στο σημείο κλήθηκε η 'Αμεση Δράση.
Σύμφωνα με την αστυνομία, πρόκειται για δύο 25χρονους από τη Συρία, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή και παράβαση του νόμου περί όπλων, με την οποία οδηγούνται στον εισαγγελέα.
Αναστάτωση στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Μυτιλήνης από την σεισμική δόνηση 3,6 Ρίχτερ
14:05
Τσίπρας: Η διαφθορά είναι αόρατος φόρος που πληρώνει κάθε ελληνική οικογένεια
14:01
Αυστραλία: Βρέθηκε σορός 17χρονης μέσα σε βαλίτσα, συνελήφθη 46χρονος - Το βίντεο που τον «καίει»
13:54
UKMTO: Δεξαμενόπλοιο επλήγη από βλήμα στα Στενά του Ορμούζ - Υπέστη ζημιές στη γέφυρά του
13:53