Χωρίς λεωφορεία και τρόλει την Τετάρτη η Αθήνα
Ανανεώθηκε:
Χειρόφρενο τραβούν αύριο, Τετάρτη 29 Ιουνίου, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ στην Αθήνα, λόγω της 24ωρης απεργίας που αποφάσισε το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ, αντιδρώντας στην παράταση της σύμβασης του Οργανισμού με τα ΚΤΕΛ για ακόμη ένα έτος.
«Είναι αδιανόητο, χωρίς καμία ενημέρωση των εργαζομένων, να γίνεται 'σχεδιασμός' του συγκοινωνιακού έργου με συνέχιση εκχώρησης των ΚΤΕΛ, γεγονός που κάθε άλλο παρά τον δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών προάγει», αναφέρει στην ανακοίνωσή του το σωματείο.
Το συνδικάτο των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, οργανώνει για αύριο συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του οργανισμού στις 11:00 το πρωί, ζητώντας να μην παραταθεί η σύμβασή του με τα ΚΤΕΛ για ένα ακόμα έτος.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Δεκάδες πτήσεις στην Ευρώπη ακυρώνονται λόγω απεργίας στην Ryanair
ΚΟΣΜΟΣ
Χειρόφρενο ξανά στους βρετανικούς σιδηροδρόμους - Ιστορική κινητοποίηση ενάντια στον πληθωρισμό
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ