Χωρίς λεωφορεία και τρόλει την Τετάρτη η Αθήνα
Ανανεώθηκε:
Χειρόφρενο τραβούν αύριο, Τετάρτη 29 Ιουνίου, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ στην Αθήνα, λόγω της 24ωρης απεργίας που αποφάσισε το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ, αντιδρώντας στην παράταση της σύμβασης του Οργανισμού με τα ΚΤΕΛ για ακόμη ένα έτος.
«Είναι αδιανόητο, χωρίς καμία ενημέρωση των εργαζομένων, να γίνεται 'σχεδιασμός' του συγκοινωνιακού έργου με συνέχιση εκχώρησης των ΚΤΕΛ, γεγονός που κάθε άλλο παρά τον δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών προάγει», αναφέρει στην ανακοίνωσή του το σωματείο.
Το συνδικάτο των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, οργανώνει για αύριο συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του οργανισμού στις 11:00 το πρωί, ζητώντας να μην παραταθεί η σύμβασή του με τα ΚΤΕΛ για ένα ακόμα έτος.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Δεκάδες πτήσεις στην Ευρώπη ακυρώνονται λόγω απεργίας στην Ryanair
ΚΟΣΜΟΣ
Χειρόφρενο ξανά στους βρετανικούς σιδηροδρόμους - Ιστορική κινητοποίηση ενάντια στον πληθωρισμό
ΚΟΣΜΟΣ
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
ΧΡΗΜΑ
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» - Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο
15:13
ΚΟΣΜΟΣ