Τηλεφώνημα για βόμβα στο Μετρό - Εκκενώθηκε ο σταθμός «Μοναστηράκι»
Συναγερμός έχει στην ΕΛ.ΑΣ. μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στον σταθμό του Μετρό «Μοναστηράκι».
Ειδικότερα, ο σταθμός «Μοναστηράκι» των Γραμμών 1 και 3 του Μετρό εκκενώθηκε προληπτικά, καθ' υπόδειξη των αστυνομικών αρχών.
Οι συρμοί διέρχονται από τον σταθμό, χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, άγνωστος τηλεφώνησε σε ιστοσελίδα και είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα που θα εκραγεί στις 17:48.
Περισσότερα σε λίγο.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ