Μέλη του Ρουβίκωνα πέταξαν κόκκινη μπογιά στην πρεσβεία του Μαρόκου
Παρέμβαση πραγματοποίησαν μέλη του Ρουβίκωνα τα ξημερώματα της Παρασκευής στην πρεσβεία του Μαρόκου.
Όπως φαίνεται σε βίντεο που αναρτήθηκε σε σάιτ του αντιεξουσιαστικού χώρου, ψέκασαν με κόκκινη μπογιά την είσοδο της πρεσβείας, στο Ψυχικό.
Στο κείμενο που ανήρτησαν από τον Ρουβίκωνα η παρέμβαση έγινε σε ένδειξη αλληλεγγύης στους πρόσφυγες και τους μετανάστες μετά τα πρόσφατα γεγονότα στα σύνορα του Μαρόκου με την Ισπανία όταν 23 μετανάστες έχασαν τη ζωή τους.
ΧΡΗΜΑ
«Κλήρωσε» η φορολοταρία της ΑΑΔΕ - Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ
14:55
ΕΛΛΑΔΑ
«Dealers είμαστε, τι μας πέρασες;»: Οι διάλογοι που «έκαψαν» το κύκλωμα ναρκωτικών στη Μύκονο
14:52
ΕΛΛΑΔΑ
Μπήκε σε κατάστημα στο Αγρίνιο και απείλησε τον υπάλληλο με μαχαίρι
14:51
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Empower On: Η Campeón ενδυναμώνει ψηφιακά την τρίτη ηλικία
14:42
ΕΛΛΑΔΑ