Τι ισχύει για τα τέλη κυκλοφορίας και την επιστροφή των πινακίδων
Νόμος του κράτους είναι από το πρωί της Παρασκευής η ρύθμιση που ψηφίστηκε την περασμένη Κυριακή στη Βουλή και πλέον όσοι έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους, μπορούν να τις ανακτήσουν τις πινακίδες τους από την εφορία για έναν, δύο, τρεις ή και περισσότερους μήνες.
Για να αποκτήσουν, βέβαια, αυτό το δικαίωμα θα κληθούν να πληρώσουν ελαφρώς πιο ακριβά τέλη κυκλοφορίας.
Αναλυτικότερα:
- Για ένα μήνα, θα καταβάλλουν το 2/12 του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετησίων τελών κυκλοφορίας
- Για τρεις μήνες, θα καταβάλλουν τα 4/12 του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετησίων τελών κυκλοφορίας,
γ) Για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα του έτους και μέχρι το τέλος αυτού, θα καταβάλλουν δύο μηνιάτικα επιπλέον από το σύνολο των μηνών που θα χρησιμοποιήσουν το ΙΧ.
Η επιστροφή των πινακίδων στην αρμόδια ΔΟΥ από τον ιδιοκτήτη ή κάτοχο του οχήματος θα πραγματοποιείται την τελευταία εργάσιμη ημέρα της περιόδου κυκλοφορίας του οχήματος, για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας.
Στην περίπτωση που κάποιος καθυστερήσει ή δεν επιστρέψει καθόλου τις πινακίδες, θα του επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο των ετησίων τελών κυκλοφορίας.
Διακινούσαν ναρκωτικά σε Θησείο και Κεραμεικό με όπλα και σιδερογροθιά – 14χρονος ανάμεσά τους
13:28
Αυξάνουν την πίεση στη Ρωσία οι ΗΠΑ για την πανώλη - Κατέθεσαν επίσημο διάβημα για ενημέρωση
13:25
Υπεγράφη η συμφωνία μεταξύ των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και της Εθνοφρουράς της Φλόριντα
13:16
Σε δύο φάσεις η εφαρμογή της παρέμβασης στην ελληνική βιομηχανία - Ανάχωμα για το ενεργειακό κόστος
13:11