Τραγωδία στον Βόλο: 38χρονος αυτοκτόνησε πηδώντας από τον 3ο όροφο του νοσοκομείου
Ανανεώθηκε:
Τραγικό τέλος έβαλε στη ζωή του 38χρονος ασθενής στο νοσοκομείο του Βόλου, πηδώντας από τον 3ο όροφο του κτηρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το thenewspaper.gr, o νεαρός άνδρας νοσηλευόταν στην χειρουργική κλινική του «Αχιλλοπούλειου».
O ασθενής έπεσε από ύψος περίπου οκτώ μέτρων στην ταράτσα του 1ου ορόφου του Νοσοκομείου, μετά από χειρουργείο στο οποίο υπεβλήθη λόγω θρομβώσεων που είχαν εμφανιστεί στα πόδια του.
Στο σημείο βρέθηκαν και άνδρες του ΑΤ Βόλου, ενώ διενεργείται προκαταρκτική εξέταση προκειμένου να διαπιστωθούν οι συνθήκες, οι οποίες οδήγησαν τον άτυχο άνδρα στην αυτοκτονία.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στον Στρατό Ξηράς: Πέθανε 47χρονος Αρχιλοχίας
ΕΛΛΑΔΑ
Εύβοια: Αυτοκτονία 40χρονου στην Αρτάκη
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
ΚΟΣΜΟΣ
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44
CULTURE
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος στο Επί Σκηνής: Οι άνθρωποι σήμερα φοβούνται να εκτεθούν συναισθηματικά
08:30
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24
ΧΡΗΜΑ