Τραγωδία στον Βόλο: 38χρονος αυτοκτόνησε πηδώντας από τον 3ο όροφο του νοσοκομείου
Ανανεώθηκε:
Τραγικό τέλος έβαλε στη ζωή του 38χρονος ασθενής στο νοσοκομείο του Βόλου, πηδώντας από τον 3ο όροφο του κτηρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το thenewspaper.gr, o νεαρός άνδρας νοσηλευόταν στην χειρουργική κλινική του «Αχιλλοπούλειου».
O ασθενής έπεσε από ύψος περίπου οκτώ μέτρων στην ταράτσα του 1ου ορόφου του Νοσοκομείου, μετά από χειρουργείο στο οποίο υπεβλήθη λόγω θρομβώσεων που είχαν εμφανιστεί στα πόδια του.
Στο σημείο βρέθηκαν και άνδρες του ΑΤ Βόλου, ενώ διενεργείται προκαταρκτική εξέταση προκειμένου να διαπιστωθούν οι συνθήκες, οι οποίες οδήγησαν τον άτυχο άνδρα στην αυτοκτονία.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στον Στρατό Ξηράς: Πέθανε 47χρονος Αρχιλοχίας
ΕΛΛΑΔΑ
Εύβοια: Αυτοκτονία 40χρονου στην Αρτάκη
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δραματικές εικόνες μετά τον διπλό σεισμό- Βίντεο από drone καταγράφει βιβλική καταστροφή
10:33
ΕΛΛΑΔΑ
Σε πορτοκαλί συναγερμό για πυρκαγιά η Αττική και άλλες 4 περιφέρειες - Σε ετοιμότητα η Πυροσβεστική
10:22
CULTURE
Σειρές που αξίζει να δείτε τον Ιούλιο: Από τον Γουίλ Φέρελ μέχρι το «Μικρό σπίτι στο Λιβάδι»
10:12
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ