Αμαλιάδα: Κοριτσάκι 2,5 ετών ήπιε νέφτι - Νοσηλεύεται εκτός κινδύνου
Στο Νοσοκομείο Πύργου διακομίσθηκε ένα κοριτσάκι μόλις 2,5 ετών από την Αμαλιάδα, λόγω κατάποσης επικίνδυνης χημικής ουσίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του patrisnews.gr, το παιδί διέφυγε της προσοχής των γονιών του και κατάπιε νέφτι.
Πολύ γρήγορα άρχισε να παρουσιάζει συμπτώματα δηλητηρίασης και η οικογένειά του αντιλήφθηκε τι έχει συμβεί.
Αμέσως κάλεσαν ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, με το οποίο το παιδί διακομίσθηκε εσπευσμένα στο Νοσοκομείο, όπου σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες νοσηλεύεται, εκτός κινδύνου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αμαλιάδα: 67χρονη πέρασε τις ταμπλέτες απορρυπαντικού για γλυκό - Κατέληξε στο νοσοκομείο
ΕΛΛΑΔΑ
Σε επιχειρησιακή ετοιμότητα σήμερα η πυροσβεστική - Πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης πυρκαγιάς
10:22
CULTURE
Σειρές που αξίζει να δείτε τον Ιούλιο: Από τον Γουίλ Φέρελ μέχρι το «Μικρό σπίτι στο Λιβάδι»
10:12
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ